fbpx

Het verhaal van Kevin

Anderhalf jaar geleden is Kevin doorgegroeid tot accountmanager. Hij krijgt veel energie van het onderhouden van diverse klantrelaties. Lees meer over de loopbaan van Kevin binnen Eshuis.

Voordat ik accountmanager werd, heb ik 4.5 jaar gewerkt als ordermanager. Nu, als accountmanager, vertegenwoordig ik Eshuis. In deze rol ben ik verantwoordelijk voor onze bestaande relaties en ook voor het werven van nieuwe klanten. Mijn vrije tijd besteed ik graag aan een potje darten met vrienden. Daarnaast reis ik “mijn club” achterna bij voetbalwedstrijden in het buitenland.

Door de behoeftes van bestaande relaties in kaart te brengen, breng ik advies uit over dé oplossing voor hun verpakkingsvraagstuk. Bij het zoeken naar nieuwe relaties kijk ik of wij ze kunnen helpen met groeien als bedrijf. Het meedenken met deze relaties over hun vraagstukken en nieuwe relaties kennis laten maken met Eshuis is wat ik het leukst vind aan mijn baan. De energie die ik hiervan krijg, maakt dat ik elke dag met plezier aan de slag ga.

“De energie die ik krijg van mijn werk, maakt dat ik
elke dag met plezier aan de slag ga.”

Kevin, accountmanager

De branches waar ik verantwoordelijk voor ben zijn heel divers. Dit zijn bedrijven in non-food, dranken en cosmetica. Dit kunnen jonge start-ups zijn, maar ook gerenommeerde bedrijven met bekende merken. Deze diversiteit maakt het leuk en houdt mij scherp!

Zelfs na 6 jaar bij Eshuis leer ik nog elke dag weer bij. Wat dat betreft staat het nooit stil en is geen dag hetzelfde. Eshuis staat erom bekend dat het blijft innoveren in de nieuwste technieken. Ook geeft Eshuis haar medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen of om door te groeien.

Over het laatste 1.5 jaar heb ik al meerdere hoogtepunten gehad. Waarvan het meest recent de positieve reacties van Dutch Cocktail Club op hun rebranding.
Hierbij was ik vanaf de start betrokken en heeft Eshuis mooie luxe labels geproduceerd.
Deze sluiten perfect aan bij de ambities die Dutch Cocktail Club voor ogen heeft.